Autor Wiadomość
zezima man77
PostWysłany: Czw 16:24, 11 Paź 2007    Temat postu:

Czekaj czekaj to ty się pytasz?? -.- Nie ale tele zawsze się przyda - gdy idziemy na gd ja powiadamiam albo robimy głosowanie gdzie czy tylko hills czy lepiej powalczyć z jakims klanem +100 lvl 50 vs nas np. 8 jak to było ostatnio Very Happy A po za tym co masz na myśli mówiąc "wy" -.- Ehh... Może wreszcie byś przyszedł na jakiś wild -.-
szpieg997
PostWysłany: Czw 15:25, 11 Paź 2007    Temat postu:

czekaj czekaj

to znaczy ze wy chcie chodzić góra do 20 lvl wildu??

bo chyba tele jest do tego lvl:p
zezima man77
PostWysłany: Śro 17:23, 10 Paź 2007    Temat postu:

Zgodzę się z Tomrause... wydaje mi się, że jakiegoś szczegółu brakuje. Jednak daje 9/10 :] I Chyba ten artykuł wleci jako "przyklejony".
PS - Szpieg a jak to będzie 5 vs 1 na 100lvl?? Co nadal walczysz mimo że jesteś skulled nie masz prayer points na protect items i jest z full runką?? Wink Nie honorowe nie jest jak się tepniesz na wildzie ale jak nie przyjdziesz na niego... Inni leją 10 vs 1 czasem i to też jest nie honorowe... ale dla kaski się olewa honor więc tele bierzemy...
Piotrek5000
PostWysłany: Śro 15:30, 10 Paź 2007    Temat postu:

szpieg997 napisał:
to walczysz za honor klanu i podejmujesz walke z nim


Też bym był za że nie używamy tele ale na wildy przychodzi mało osób...
Niejesteśmy jeszcze tak silnii....
Żeby chodzic na wilda bez tele......
Eeee tam wogóle to tomi lub zezima zadecydują czy brać tele czy nie......
szpieg997
PostWysłany: Śro 13:08, 10 Paź 2007    Temat postu:

to walczysz za honor klanu i podejmujesz walke z nim
Piotrek5000
PostWysłany: Śro 7:46, 10 Paź 2007    Temat postu:

Ale jak masz fuul runke i atakuje ci klan jakiś 100 +combatowców to co zrobisz??
Spokojnie popatrzysz jak dedasz???
Teporty powinny być używany na wildzie tylko za komendą "tele" PK Leadera
szpieg997
PostWysłany: Śro 7:06, 10 Paź 2007    Temat postu:

i właśnie nie powinno sie brać teleporta na wilda bo wtedy bedzą wszyscy uciekać
Tomrause
PostWysłany: Wto 22:23, 09 Paź 2007    Temat postu:

Czegoś mi tu brakuje tylko nie wiem czego Razz
Dam 9/10
Piotrek5000
PostWysłany: Wto 22:05, 09 Paź 2007    Temat postu:

Cytat:
70 combat i najlepiej 40 lvl magic ale to nie twoja wina

55 combat- tu lepiej by było od 60 combatu(ale to tez nie twoja wina)

Osoba, która nie spełnia warunków dołączenia do klanu(akademi) nie zostanie przyjęta do klanu (akademi)

Wypadami na wilda przewodzi PK Leader - to chyba nie jest jeszcze zadecydowane

Jesli ktos straci swoj ekwipunek na wildzie, nie dajemy zadnych rekompensat.- tutaj to lepiej by było można dawac cos na wildzie(ale jak miałes i straciłeś ten food)


Szpieg 25 magic lvl jest potrzebny do telporta na co worriorwoi 40 magic lvl???
Wymagania do akademii są od 55 combatu i tyle no comment.....
Dlatego w tym dziale jest ten temat "propozycje" a nie w dziale nasz klan to jest tylko propozycja główne "wybory"
"będą w dziale nasz klan".........
Jeszcze gdzieś jakieś błedy widzicie?? Rolling Eyes Rolling Eyes
szpieg997
PostWysłany: Wto 21:51, 09 Paź 2007    Temat postu: Re: Regulamin klanu

Piotrek5000 napisał:
Regulamin Klanu:





70 combat level i 25 magic lvl

-55 combat lvl

2.2.Osoba, która nie spełnia warunków dołączenia do klanu nie zostanie przyjęta do klanu

3.3. Wypadami na wilda przewodzi PK Leader

3.4. Jesli ktos straci swoj ekwipunek na wildzie, nie dajemy zadnych rekompensat.



70 combat i najlepiej 40 lvl magic ale to nie twoja wina

55 combat- tu lepiej by było od 60 combatu(ale to tez nie twoja wina)

Osoba, która nie spełnia warunków dołączenia do klanu(akademi) nie zostanie przyjęta do klanu (akademi)

Wypadami na wilda przewodzi PK Leader - to chyba nie jest jeszcze zadecydowane

Jesli ktos straci swoj ekwipunek na wildzie, nie dajemy zadnych rekompensat.- tutaj to lepiej by było można dawac cos na wildzie(ale jak miałes i straciłeś ten food)

no to moje opinie

za art 9\10
Piotrek5000
PostWysłany: Wto 21:23, 09 Paź 2007    Temat postu:

Nie chodzi mi o takie lekkie żebranie..
Jak np. sie skończy żarcie na wildzie bo atakował cie silniejszy gracz i takie tam.....
Chodzi mi o coś takiego że 2 godziny przed wildem prosi ktoś o 28 lobów bo sie nie ma......
A przez te 2 godziny by mógł te loby nałowić lub kupic.....
Np.Rav przed każdym wildem prosi o str poty bo nie ma...
str poty nie są drogie by mógł kupić se raz 100 str potów...
Żeby mieć zapas na pózniej......
Ja mam 200 str potów więc nie musze sie martwićVery Happy
kubi47
PostWysłany: Wto 20:47, 09 Paź 2007    Temat postu:

Daje 9/10 bo napisałeś że przyjmujemy od 60 combatu do akademi zdaje mi się że przyjmujemy od 55 i Cytat 1.2.Czlonkiem klanu moze zostaać wyłącznie POLAK.Taki mały błądzik zostać nie pisze sie przez dwa a Cool.Oraz 2 Cytat 3.1. Klan zrzesza osoby, grajace w rsa, aby wspólnie ćwiczyc skille, pkowac, pomagac sobie nawzajem. To dlaczego w niektórych tematach piszesz że jak ktoś na wildzie poprosi cię i lobka oczywiście jak mu się skończy to mu nie dasz i już łamiemy regulamin oczywiście jak by to był prawdziwy Rolling Eyes a tak to wporzo jestem za aby go przyjąć Wink Cool
Piotrek5000
PostWysłany: Wto 18:03, 09 Paź 2007    Temat postu: Regulamin klanu

Regulamin Klanu:

[1] Zasady Ogólne

1.1.Dark Army pl jest klanem który łaczy graczy gry runescape
1.2.Czlonkiem klanu moze zostaać wyłącznie POLAK
1.3.Klan ma swoje forum pod adresemi http://www.darkarmypl.fora.pl/
Każdy czlonek ma obowiązek miec na nim konto i udzielac sie w dyskusjach
1.4.Klan nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci publikowane przez uzytkownikow forum.

[2] REKRUTACJA
2.1.Klanowiczem moze zostac osoba, która spelnia ponisze wymagania:
70 combat level i 25 magic lvl
Dark Army posiada akademię,osoba która chce dołączyć do akademi musi spełniać ponisze wymagania:

-55 combat lvl

2.2.Osoba, która nie spełnia warunków dołączenia do klanu nie zostanie przyjęta do klanu
2.4..Aby stac sie czlonkiem klanu lub akademi trzeba zarejestrowac sie na forum i napisac posta w dziale rekrutacja,poslugujac sie podanym tam formularzem.

[3].Cele klanu i jego zasady.
3.1. Klan zrzesza osoby, grajace w rsa, aby wspolnie cwiczyc skille, pkowac, pomagac sobie nawzajem.
3.2. Klanowicz ma obowiązek postawić się na przynajmniej 1 wypadzie w tygodniu jeśli nie morze powinien zgłosić to w temacie usprawiedliwienia.
3.3. Wypadami na wilda przewodzi PK Leader
3.4. Jesli ktos straci swoj ekwipunek na wildzie, nie dajemy zadnych rekompensat.
3.5. W klanie zabrania sie wszelkiego żebrania.

Długo sie natym męczyłem:D
Wymyśliłem regulamin forum to powienien być też regulamin klanu:D
Uważam że to co napisałem powinno być w dziale nasz klan w temacie regulamin klanu.

Oceniajcie w skali 1-10

Ja daje 10 Twisted Evil

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group